fredag 11 november 2011

Hälsohelg

Eftersom jag var sjuk i början av veckan har det inte blivit någon träning. Än så länge. För imorgon smäller det. Då börjar utmaningen 50 dagar till toppform och då blir det antingen ett härligt löppass och lite backintervaller eller ett tufft spinningpass. Spinningpasset leds av en tjej som har många trogna deltagare som snabbt ser till att passet blir fullbokat, men nu har jag äntligen lyckats knipa åt mig en plats. Såg dock att det skall bli fint väder imorgon, och en löpning en vacker höstdag är ju svårslaget så får se vad det slutar med. På söndag planerar jag i alla fall att köra lite på gymmet och sedan gå på Hot Yoga.

Eftersom 50-dagars utmaningen börjar imorgon så helgen kommer att gå i hälsans tecken. Passar bra att jag är gräsänka i helgen och kan lägga allt fokus på mig och min hälsa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar