söndag 13 november 2011

Skön helg

Hade en väldigt skön dag igår, en blandning av träning, lite måsten så som tvätt och storhandling, egentid och tv-tittande. Tittar väldigt sällan på tv då jag inte riktigt har tid med det, eller rättare sagt jag väljer att lägga tiden på vettigare saker, men ibland kan det vara skönt avkopplande. Så det blev lite Biggest Looser på nätet, Så mycket bättre, och en film för andra dagen i rad. Härligt!

Jag hade också en väldigt mumsig matdag igår. Till lunch blev det en fräsch sallad med lax, quiona och grönsaker med sås på turkisk yoghurt och till middag en grekisk sallad. Däremellan en väldigt god proteinsmoothie och ostmacka. Avslutade faktiskt dagen med ett litet glas rött. Väldigt sällan jag dricker vin eller alkohol överhuvudtaget men igår fick det bli mitt "lördagsgodis".


Idag står gymträning och Hot yoga på schemat. Ska köra igenom passet jag fått från min pt, räknar med att vakna med träningsvärk imorgon:) Efter det skall jag sträcka ut kroppen ordentligt i 40-gradig värme, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar