söndag 23 oktober 2011

Update

Bild från gårdagens mysiga långfrukost. Jag åt kvarg med bär och frön och ett kokt ägg.

Blev snabbt tyst från mig här då en väldigt intensiv arbetsvecka tog (nästan) allt mitt fokus. Trodde att det skulle bli en relativt lugn vecka på jobbet men lite oväntade händelser gjorde att jag fick fullt upp från morgon till kväll. I tisdags blev det dock ett pass på gymmet efter jobbet och det var helt underbart! Jag kände mig så stolt när jag gick därifrån på vingliga ben med svetten rinnandes, I did it! Körde igenom första halvan av passet som jag fick av min pt, och det tog där det skulle för jag har haft en hel del träningsvärk efteråt. En förkylning smög sig dock på mig efter detta och jag valde därför att vila från träningen under några dagar. Nu är det dock slutvilat och jag känner mig väldigt peppad! Idag står Hot Mojo på schemat, vilket är yoga i 38 graders värme. Nu stundar dock en härlig löptur i det vackra höstvädret. Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar